fbpx
Skip to main content

Τέλειο σώμα με Aqua Aerobic!!! Τα οφέλη της γυμναστικής στο νερό

Το Aqua Aerobic έχει αποκτήσει «φανατικούς οπαδούς» στην Ελλάδα. Πρόκειται για μία σύγχρονη και άκρως αποτελεσματική μέθοδος γυμναστικής. Η άσκηση μέσα στο νερό προσφέρει ευεξία, οδηγεί στον καλύτερο έλεγχο του στρες καθώς και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η μουσική κατά τη διάρκεια της προπόνησης δημιουργεί αίσθημα χαράς και κάνει τους αθλούμενους να ξεφεύγουν από την ρουτίνα της καθημερινότητάς τους!!!

aqua2

Γιατί όμως να επιλέξει κάποιος το aqua aerobic ως άσκηση;

  • Το νερό παρέχει υποστήριξη στο βάρος του σώματος, γεγονός που μειώνει την πίεση στις αρθρώσεις και τη σπονδυλική στήλη. Πρόκειται για μια ασφαλή και αποτελεσματική επιλογή άσκησης για άτομα όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης. Τα αθλήματα στο νερό δεν καταπονούν τις αρθρώσεις. Είναι ιδανικά για άτομα με αρθρίτιδες, μη αθλούμενους στο παρελθόν, με κακή φυσική κατάσταση, παχύσαρκα, για μυική ενδυνάμωση μετά από τραυματισμούς, για αποκατάσταση μετεγχειρητικά.
  • Αυξάνεται η αντοχή και η δύναμη πολλών μυϊκών ομάδων ταυτόχρονα. Δεσμεύονται όλες οι μυικές ομάδες στην κίνηση, προκειμένου να κρατηθεί το σώμα στην επιφάνεια του νερού, ενώ ταυτόχρονα εκτελούνται ασκήσεις.
  • Δώδεκα εβδομάδες τακτικής γυμναστικής στο νερό, βελτιώνουν την μυική δύναμη και ευλυγισία. Το σώμα γυμνάζεται ομοιόμορφα, βελτιώνεται η κυκλοφορία του δέρματος και μειώνεται η χαλάρωση και η κυτταρίτιδα, ειδικά στα άκρα που είναι διαρκώς σε κίνηση.
  • Η απώλεια θερμίδων κατά την άσκηση κυμαίνεται στις 400-500 την ώρα, ανάλογα με την ένταση του προγράμματος και την ταχύτητα που επιλέγει ο κάθε ασκούμενος.
aqua1
  • Η ένταση της άσκησης, η αντίσταση, η ταχύτητα, αυξάνονται ανάλογα με τις ικανότητες και επιθυμίες του αθλούμενου. Ειδικά όργανα, μπορούν να αυξήσουν την μυϊκή αντίσταση, την ενδυνάμωση και την απώλεια θερμίδων.
  • Η αντίσταση του νερού κατά την κίνηση, βελτιώνει την καρδιακή και αναπνευστική λειτουργία. Αποτελεί πιο προσιτή μορφή αερόβιας άσκησης.
  • Η μείωση της βαρύτητας βοηθά στην αύξηση του εύρους κίνησης χωρίς πόνο και τραυματισμούς.
  • Βοηθά στον συντονισμό και στον καλύτερο έλεγχο των κινήσεων.
  • Δεν ιδρώνει και δεν υπερ-θερμαίνεται ο αθλούμενος κατά την άσκηση.
  • Λειτουργεί χαλαρωτικά, μειώνει την ένταση από το στρες και βοηθά στην κατάθλιψη και στις διαταραχές του ύπνου.
aqua6

Το ασκησιολόγιο ποικίλει και δοκιμάζοντας μία συνεδρία θα εκπλαγείτε από την εναλλαγή και τη μεγάλη γκάμα των ασκήσεων για όλο το σώμα.

Σκουφάκι, μαγιό και φύγαμε για την πισίνα του Δαΐς!!!