ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  •  ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  •  ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  •  ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Με ομαδικά Τμήματα Γυμναστικής, που καλύπτουν πάνω από 80 ώρες, για όλες τις απαιτήσεις και επίπεδα, το Αθλητικό Κέντρο Δαΐς είναι ο απόλυτος προορισμός. 1, 2, 3…. GO!

ΑΕΡΟΒΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • Ζumba Dance

    Αερόβια άσκηση σε ρυθμούς Aφρικάνικους και Latin. Χορέψτε, ιδρώστε, διασκεδάστε… Party Time! “
  • Step Mania

    Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης και σύσφιξης ποδιών και γλουτών. Για όσους επιθυμούν να συνδυάσουν αερόβια άσκηση με εκγύμναση όλων των μυών με διαφορετικούς συνδυασμούς.
  • Aero-Fun

    Αερόβιο πρόγραμμα που βοηθάει στην τόνωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος και στο χάσιμο λίπους. Σύγχρονη χορογραφία με συνδυασμό υψηλής και χαμηλής έντασης.
  • Swedish Exercise

    Μετά από σύντομη προθέρμανση ακολουθεί ποικιλία ασκήσεων για όλο το σώμα. Κατάλληλο για όλους.
  • In Shape

    Έντονο πρόγραμμα αεροβικής άσκησης για αυτούς που θέλουν να δοκιμάσουν τα όριά τους! Για προχωρημένους.
  • Body Circuit

    Για προχωρημένους. Κυκλικό πρόγραμμα με χρήση ”σταθμών” για την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στη βελτίωση της φυσική σας κατάστασης.
  • Step by Step

    Έντονη, δυναμική και απλή χορογραφία για αύξηση αντοχής και ενδυνάμωση ποδιών. Be Fit: Βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση εκτελώντας απλές αεροβικές ασκήσεις. Ιδανικό για όλους.

ΟΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • Hatha Yoga

    Εισαγωγή στις πρώτες “πόζες” της yoga και εκμάθηση των βασικών αναπνοών. Για αυτούς που θέλουν να γνωρίσουν τη Yoga για πρώτη φορά.
  • Dynamic Flow Yoga

    Κατάλληλο για προχωρημένους. Φυσική άσκηση που βασίζεται στην αυτοσυγκέντρωση και σε αναπνευστικές τεχνικές. Βοηθά στη μυϊκή επιμήκυνση, ενδυνάμωση και ψυχική ευεξία.
  • Pilates

    Τμήματα για αρχάριους και προχωρημένους. Ασκήσεις εδάφους που προσφέρουν μυϊκή ισορροπία, καλύτερο έλεγχο του σώματος και ενέργεια για το σώμα και το πνεύμα. Ενδείκνυται για άτομα που αντιμετωπίζουν ορθοπεδικά προβλήματα.

  • Spine Relief / Body Relief

    Ανακουφίζει, ενδυναμώνει και χαλαρώνει τον κορμό, βοηθάει στην ορθοσωμία. Ιδανικό για όσους έχουν προβλήματα στην σπονδυλική στήλη ή κάνουν καθηστική εργασία.

ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • Outfit

    Αποτελέσματα στην… ύπαιθρο! Κυκλική προπόνηση με πολλές εναλλαγές με στόχο τη μείωση λίπους και την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης. Εάν σας αρέσει να γυμνάζεστε σε εξωτερικούς χώρους τότε το Outfit είναι για εσάς!
  • Boot Camp

    Πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης σε σταθμούς για αύξηση φυσικής κατάστασης, λιποδιάλυσης, γράμμωσης και υπερτροφίας των μυών. Για προχωρημένους και για αυτούς που θέλουν γρήγορα αποτελέσματα. Abs & Legs
  • Abs & Legs

    55 λεπτό πρόγραμμα για τόνωση και γράμμωση κοιλιακών, ποδιών και γλουτών. Δείτε αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ

  • Καράτε

    Πρόγραμμα καρδιοαναπνευστικής εξάσκησης, διαλειμματικής μορφής με ταυτόχρονη βελτίωση της ευλυγισίας-ευκινησίας, βασισμένο στην αρχή του κινητικού διαλογισμού.
  • Boxing

    Πρόγραμμα για μέγιστη καύση λίπους, γράμμωση και βελτίωση φυσικής κατάστασης. Για όσους θέλουν να γυμναστούν μαθαίνοντας παράλληλα την τεχνική της πυγμαχίας.

ΩΡΑΡΙΟ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
18:00
STEP MANIA
Παντελής (55')
18:00
19:00
Studio 1
STEP MANIAΔΥΝΑΜΙΚΑ
IN SHAPE
Παντελής (55')
18:00
19:00
Studio 1
IN SHAPE ΑΕΡΟΒΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
18:30

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • STEP MANIA Παντελής (55') · Studio 1
    18:00 - 19:00

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • IN SHAPE Παντελής (55') · Studio 1
    18:00 - 19:00
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
18:00
STEP MANIA
Παντελής (55')
18:00
19:00
Studio 1
STEP MANIAΔΥΝΑΜΙΚΑ
IN SHAPE
Παντελής (55')
18:00
19:00
Studio 1
IN SHAPE ΑΕΡΟΒΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
18:30

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • STEP MANIA Παντελής (55') · Studio 1
    18:00 - 19:00

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • IN SHAPE Παντελής (55') · Studio 1
    18:00 - 19:00
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events available!

* Τα μέλη πρέπει να εισέρχονται 5΄νωρίτερα στο μάθημά τους.
* Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες για την καταλληλότητα κάποιου τμήματος, προτού ξεκινήσετε, συμβουλευτείτε το ιατρικό τμήμα του Δαΐς ή τον προσωπικό σας ιατρό.
* Το αθλητικό κέντρο έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει το πρόγραμμα ανά πάσα στιγμή – για τυχόν αλλαγές ενημερώνεστε τακτικά απο τον πίνακα ανακοινώσεων.
* Ενημερώστε τον καθηγητή του προγράμματος σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα τραυματισμού. Καλή άσκηση!