Μένουμε σπίτι και τρώμε σωστά…

Τι μπορούμε να επιλέξουμε τις μέρες αυτές, που “μένουμε σπίτι”, ώστε να μην επιβαρύνουμε το σώμα και την υγεία μας;

+
Στο supermarket γεμίστε το καρότσι σας με τρόφιμα απαραίτητα και υγιεινά πλούσια σε φυτικές ίνες, θρεπτικά συστατικά (βιταμίνες, μέταλλα κλπ.) και χαμηλά σε θερμίδες. Μη γεμίζετε το καρότσι με έτοιμα τρόφιμα ή τρόφιμα με υψηλή θερμιδική αξία.
Επιλέξτε τρόφιμα χαμηλά σε λιπαρά και κυρίως πλούσια σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Αποφύγετε τρόφιμα αυξημένα σε κορεσμένα ή trans λιπαρά.
Πίνετε Νερό, Φυσικούς χυμούς, Αφεψήματα (τσάι, χαμομήλι κλπ.) Περιορίστε την κατανάλωση Αναψυκτικών, Αλκοολούχων ποτών, Ποτών πλούσιων σε προσθήκη ζάχαρης.
Επιλέξτε για σνακ Φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα), Ξηρούς καρπούς, Μπάρες δημητριακών, Παστέλι, Ρυζογκοφρέτες / Καλαμπογκοφρέτες, Μαύρη σοκολάτα κλπ. Αποφύγετε Γλυκά ή Αλμυρά σνακ με αυξημένη προσθήκης ζάχαρης, άλατος ή κορεσμένων λιπαρών.
Προσθέστε στα κυρίως γεύματά σας λαχανικά και συνοδεύστε με ωμό φρέσκο ελαιόλαδο ή κάποιο dressing με ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα ή και μέλι. Αποφύγετε τη χρήση διάφορων dressing στις σαλάτες, που είναι πλούσιες σε λιπαρά και έχουν ως βάση η μαγιονέζα.
Κάντε μικρά και συχνά γεύματα. Μην επισκέπτεστε διαρκώς την κουζίνα από έλλειψη άλλων δραστηριοτήτων.
Τρώτε τα γεύματά σας στο τραπέζι μαζί με την οικογένειά σας. Αποφύγετε την κατανάλωση γευμάτων μπροστά από την τηλεόραση ή των υπολογιστή.
Κάντε καθημερινά κάποιο είδος φυσικής άσκησης, που μπορεί να πραγματοποιηθεί στο σπίτι. Μη μετακινείστε μέσα στο σπίτι άσκοπα μόνο αλλάζοντας δωμάτια.

Μαργιάννα Μανώλη: Διαιτολόγος – Διατροφολόγος