Δέκα συμβουλές για να μην πάρουμε βάρος όσο “Μένουμε Σπίτι”…

Όσο περισσότερο “Μένουμε Σπίτι”, τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο να επισκεπτόμαστε συχνά το ψυγείο ή τα ντουλάπια της κουζίνας. Αυτό σε συνδυασμό με την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας και την αύξηση καθιστικής ζωής μπορεί να οδηγήσει σε μεταβολή του σωματικού βάρους, καθώς επίσης και να έχει επίδραση στη σωματική και ψυχολογική διάθεση του καθενός από εμάς.

Υπάρχουν τρόποι να μπορέσουμε να μειώσουμε αυτή τη συνήθεια, που δημιουργείται από την παρατεταμένη παραμονή μας εντός σπιτιού;

Η παραμονή μας στο σπίτι είναι μια καλή ευκαιρία, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε όλα εκείνα, που λόγω χρόνου, δεν προλαβαίνουμε στην καθημερινότητά μας και όμως θέλουμε ή έχουμε ανάγκη να κάνουμε.

  • Διαβάστε βιβλία μόνοι σας ή μαζί με τα παιδιά σας.
  • Ξεκινήστε τη σειρά που θέλετε τόσο καιρό ή παρακολουθείστε διάφορες ταινίες με την οικογένειά σας.
  • Παίξτε επιτραπέζια παιχνίδια ή δημιουργήστε άλλα μαζί με τους αγαπημένους σας.
  • Προστατέψτε καλά τον εαυτό σας και βγείτε για μία σύντομη βόλτα κοντά στο σπίτι σας.
  • Γυμναστείτε μόνοι σας ή με παρέα.
  • Πάρτε χρόνο για να κάνετε εκείνα τα τηλέφωνα που δεν είχατε χρόνο ή να επικοινωνήσετε με όσους δεν προλαβαίνατε λόγω φορτωμένου ωραρίου εργασίας.
  • Κάντε το φαγητό οικογενειακή υπόθεση και μαγειρέψτε γεύματα μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.
  • Μπείτε στην κουζίνα και φτιάξτε υγιεινά σνακ, ώστε να καλύψετε τις λιγούρες σας τις ώρες που βρίσκεστε μέσα στο σπίτι.
  • Δουλέψτε από το σπίτι κρατώντας έτσι μια επαφή με την προϋπάρχουσα καθημερινότητά σας.
  • Οργανώστε, ακόμα, το χρόνο σας για να είστε έτοιμοι όταν επιστρέψετε στην καθημερινότητα.

Θυμηθείτε, πως όλη αυτή η κατάσταση είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να περάσετε χρόνο μαζί με τους αγαπημένους σας και προσπαθήστε να βρείτε κι άλλους δημιουργικούς τρόπους, βασιζόμενοι στις δικές σας επιθυμίες ή ανάγκες.

Μαργιάννα Μανώλη: Διαιτολόγος – Διατροφολόγος