TIPS ΓΙΑ ΔΡΟΜΕΙΣ…

Πριν το τρέξιμο

  • Θυμηθείτε να πίνετε άφθονο νερό πριν ξεκινήσετε να τρέχετε. Μπορείτε για παράδειγμα να πίνετε 2-3 ποτήρια νερό πριν φορέσετε τα αγαπημένα σας παπούτσια τρεξίματος.
  • Μην καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα τροφής πριν το τρέξιμο, καθώς, αφού το σώμα σας θα καταβάλει ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια για τη χώνεψη. Οπότε ξεκινήστε το τρέξιμο από 2 έως 4 ώρες μετά από ένα μεγάλο γεύμα, όμως είναι κακή ιδέα και να τρέχετε με άδειο στομάχι- συνεπώς σιγουρευτείτε ότι έχετε καταναλώσει κάποιο μικρό σνακ πριν ξεκινήσετε.

Κατά τη διάρκεια του τρεξίματος

  • Για προπόνηση που διαρκεί λιγότερο από μια ώρα, ο οργανισμός σας έχει ήδη αποθηκευμένη αρκετή ποσότητα υδατανθράκων, οπότε δεν χρειάζεται να καταναλώσετε επιπλέον κατά τη διάρκεια της άσκησης.
  • Ξεκινάμε τη προπόνηση μας με ζέσταμα, μια καλή προθέρμανση δίνει σήμα στο σώμα σας ότι θα πρέπει να αρχίσει να λειτουργεί σύντομα. Ανεβάζοντας αργά τον καρδιακό σας ρυθμό, το ζέσταμα βοηθά επίσης στην ελαχιστοποίηση του στρες στην καρδιά σας, όταν ξεκινάτε το τρέξιμο. Επομένως, θα πρέπει να ξεκινάτε το τρέξιμο σας με ένα γρήγορο περπάτημα, που να ακολουθείται από πολύ εύκολο τρέξιμο για λίγα λεπτά
  • Μετά από κάθε προπόνηση, αφιερώνουμε χρόνο για αποθεραπεία και διατάσεις

Μετά το τρέξιμο

  • Μετά το τρέξιμο χρειάζεστε να δώσετε στο σώμα σας τα απαραίτητα για να ανατροφοδοτηθεί, να αναζωογονηθεί και να ανακτήσει τις χαμένες δυνάμεις.
  • Προσπαθήστε να τρώτε ένα ισορροπημένο γεύμα που να περιλαμβάνει πρωτεΐνη και υδατάνθρακες χωρίς φυσικά να ξεχνάτε τα λαχανικά.
  • Πίνετε άφθονο νερό για να επαναφέρετε τα επίπεδα ενυδάτωσης στο σώμα σας.

Πρόδρομος Προδρομίδης: Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ, Γυμναστής Δαΐς